RAMY BLACHARSKIE

Firma TAPKA jest producentem cenionych na rynku i wykorzystywanych przez wiele serwisów blacharskich uniwersalnych ram do napraw samochodów osobowych i dostawczych. Produkujemy urządzenia solidne i łatwe w obsłudze, pozwalające na przeprowadzanie nawet najbardziej skomplikowanych i zaawansowanych prac blacharskich. Ramy naprawcze z logo naszej firmy to sprzęt niezawodny i oddający nieocenione usługi przy odbudowie nadwozi pojazdów powypadkowych.

Zastosowanie płyt do prostowania samochodów

Płyty blacharskie, czy też ramy naprawcze to podstawowy sprzęt w profesjonalnych serwisach samochodowych prowadzących naprawy powypadkowe. Podczas kolizji największa cześć energii wytracana jest poprzez odkształcenie nadwozia pojazdu. Jest to planowany przez konstruktorów samochodów sposób na zabezpieczanie kierowców i pasażerów przed urazami. Odkształcone po wypadku nadwozie w wielu przypadkach nie dyskwalifikuje pojazdu do jego odbudowy. Wykorzystując specjalistyczne ramy do napraw blacharskich, można przywrócić nadwoziu pierwotną geometrię i tym samym odtworzyć jego walory użytkowe.

Ramy blacharskie różnej wielkości

Produkujemy ramy blacharskie różnej wielkości, zarówno do drobnych, jak i bardzo poważnych napraw blacharskich w pojazdach osobowych, dostawczych i ciężarowych. Najbardziej powszechnymi a zarazem maksymalnie wykorzystującymi stanowiska pracy są ramy naprawcze pozwalające na szybką i w pełni profesjonalną naprawę karoserii samochodów powypadkowych. Konstrukcja ramy naprawczej oraz docerów wykonana jest z grubościennych profili zamkniętych sprowadzanych z Austrii i Niemiec. Gwarantuje to sztywność i wytrzymałość konstrukcji podczas skomplikowanych napraw samochodów. Górna płaszczyzna ramy i krawędzie ramy stanowią bazę pomiarową. Odpowiedni prześwit pomiędzy karoserią a płaszczyzną ramy naprawczej pozwala nam na wykorzystanie systemów pomiarowych.
ramabok.jpg
ramaauto.jpg

Prosta konstrukcja i uniwersalne działanie

Konstrukcja ramy UR jest tak zaprojektowana, że używając docera, mamy możliwość podpięcia go do ramy w dowolnym miejscu na obwodzie ramy, uzyskując w każdym z tych miejsc ciągnięcie w dowolnym obranym kierunku. Używając  ramy UR w standardowym wyposażeniu mamy możliwość także ciągnięcia uszkodzonych elementów w dół przywracającym pierwotne kształty i wymiary.  Możliwe jest także podpięcia kilku docerów ciągnących uszkodzone elementy karoserii samochodu powypadkowego w różnych kierunkach, w tym samym czasie, skracając przez to czas naprawy.

Produkowane przez nas ramy naprawcze wykonywane są w następujących wymiarach:

  • długość od 2000mm do 5000mm
  • szerokość. 940mm
  • grubości od 140mm do 160mm

*Inne wymiary ram są produkowane na indywidualne zamówienia klienta.

Standardowe wyposażenie ramy:

  • szkielet ramy wykonany z profilu
  • ramiona boczne przesuwne do mocowania szczęk sztuk 4,
  • docer z układem hydraulicznym:
  • docer posiada dwie zwrotnice umożliwiające ciągnięcie w różnych pozycjach,
  • pompa 2-stopniowa, siłownik, wąż ciśnieniowy siła siła tłoczenia 12 - 15 ton
  • łańcuch 2 m z hakiem (atestowany) z uchwytem do skracania łańcucha na wieży,
  • szczęki zaciskowe hartowane, do mocowania karoserii za progi ze śrubami 8.8 komplet sztuk 4,
  • rolka ruchoma umożliwiająca ciągnięcie w dół,
  • kółka o średnicy 160mm wsuwane w prowadnice ułożyskowane obrotowe komplet sztuk 4,
  • komplet stopek wsuwanych z możliwością regulacji wysokości
  • stopa wsuwana do unoszenia ramy,

Cennik

Ceny ram:

rama 2000mm z wyposażeniem standardowym 6450zł
rama 3000mm z wyposażeniem standardowym 6950zł
rama 3000 mm z wyposażeniem standardowym
+frezowane prowadnice na całym obwodzie
7950zł
rama 4000mm z wyposażeniem standardowym 7950zł
rama 4000mm z wyposażeniem standardowym + frezowane prowadnice na całym obwodzie 9450zł
rama 5000mm z wyposażeniem standardowym   9950zł
Rama naprawcza do napraw kabin samochodów ciężarowych 14000zł
Rama naprawcza 4000x2000 z najazdami 9800zł
ceny ram wykonanywanych z profili importowanych (Austria, Niemcy)    +800zł


*ceny zamieszczone powyżej są cenami netto

Wyposażenie dodatkowe:

przedłużenie wieży ciągnącej   250zł
żuraw z blokadą do ciągnięć górnych  350zł
śruba rzymska 4tony  250zł
najazdy do wprowadzania pojazdu na ramę 1200zł
najazdy z blachy profilowanej ocynkowanej    1980zł
uchwyty specjalistyczne ( BMW, Mercedes)   1200zł
uchwyty specjalistyczne ( Renault, Nissan) 1200zł
belka umożliwiająca ciągnięcie w dół w każdym miejscu ramy 650zł
docer pomocniczy na śrubę rzymską(mały)
600zł
docer pomocniczy na śrubę rzymską(na kółkach)
1200zł
docer pomocniczy na kółkach z hydrauliką 16 t
1900zł
drugi docer główny (koń) z układem hydraulicznym      2990zł
siłownik hydrauliczny Ø 55/270   350zł
pompa hydrauliczna nożna   750zł  
pompa pneumatyczna BVA PA1500
1590zł
pompa pneumatyczna Enerpac /cena wg. kursu/ EURO
~4000zł
Siłownik hydrauliczny fi 55x270 350zł


*ceny zamieszczone powyżej są cenami netto

Tags:

car-repair bench, car-repair plates, truck cabin repair benches, truck repair benches, workshop equipment, manufacturer sheet metal frames, truck sheet metal frames, body repair plate, car body repairs, repair benches manufacturer, repair bench price, milling, turning, metalworking, docer-poles, car-repair poles- “docer”.